Aan de basis van elke digitale toepassing ligt een digitale strategie die vertaald wordt in een passend design. Met de Red Data Strategie & Design aanpak helpen wij onze klanten door de doelstellingen in kaart te brengen en de behoeften van de eindgebruikers te analyseren. Hiermee kunnen we een gedegen strategie opzetten die de basis is voor een goed ontwerp.

Hoe we dat aanpakken?

Digitale strategie

Het is belangrijk je doelgroepen goed te kennen, maar zelf heb je natuurlijk ook bepaalde doelstellingen voor ogen. Wat jou drijft is wat ons drijft. Wij helpen je om jouw unieke verhaal op een pakkende manier over te brengen. Door jouw doelstellingen meetbaar te maken, weet je wat je aan ons hebt.

User Experience

Met user-centered maatwerk. Jouw doelgroepen aan jouw bedrijf verbinden, kan alleen door je te verdiepen in hun behoeften en worstelingen. Door vanuit de gedachte van de gebruiker te ontwerpen, ontwikkelen wij duurzame toepassingen waar ècht behoefte aan is.

Testen

Ook nadat we ons uitgebreid in jouw doelgroepen verdiept hebben, onderzoeken we in een vroeg stadium of we goed op weg zijn. Dit doen we door middel van een usability test, waarin we onderzoeken of alles in het interface goed gevonden en begrepen wordt. Door vroeg te testen, kunnen we snel itereren. Voor elke oplevering testen we uitgebreid of alles goed functioneert op verschillende apparaten, browsers en besturingssystemen.

User Interface (UI) Design

Een goed concept is niet genoeg. Het oog wil ook wat. Zowel off- als online wil je onderscheidend en vooral authentiek zijn. Consistentie is daarbij key. Door vooraf visuele richtlijnen op te stellen voor interface elementen, bereik je een consistente gebruikerservaring in al je digitale producten.

Bezoekersaantallen & -gedrag

Zodra de digitale toepassing in gebruik genomen is, kunnen wij inzicht bieden in het gedrag van jouw bezoekers. Dit inzicht is de basis voor een mogelijke doorontwikkeling.

‘Wij ontwikkelen duurzame toepassingen waar ècht behoefte aan is’.